Barnmorskan

Var hos barnmorskan med idag.

 

Sfmått; 32 cm . .

Blodtryck; kom ej ihåg haha, men helt klart godkänt sa dom

O de där blodvärde; helt klart normalt de med

Bebis hjärtaljud 140

 

Hmm, de va de dom mätte va ?? Jag kommer aldrig ihåg de exakta värderna mer än Sf mått å bebis hjärta!

 

Bebis är helt fixerad nu med :) . Allt känns så spännande o är så förväntansfull :) . Tycker det är skönt att jag sluppit järntabletter med :) O kommer nog inte behöva börja med de heller :) . De känns skönt !


Kommentarer
Postat av: Miia mamma till My

Jag slapp järntabletterna också. Jag åt mkt leverpastej istället :) Fixerad, ååå då kan det hända när som nu då :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0