:)

haha. sitter o kollar på massa gamla magbilder. är så kul, att man kände sig fet o stor innan. Men om man jämför med nu så va ja ju jätte smal haha.

 

haha där kände ja mig as stor :S .  Va i början när man va svullen o så.


Här kände ja mig ännu större, o undrade hur ja skulle se ut när allt va klart. V 16 eller något sådant.

 


O här, blää, började ja få ångest som fan över mina lår . haha . . tror de e  v 20 .


 

Vecka 23-24 .


V 26-27 kanske

 


 

Oo detta är senaste magbilden . för typ 2 veckorsen är den tagen kanske . SKA ta en ny. NU känner jag mig as stor. haha. Nu får inte mina lår va kvar längre.

 

Längtar till bebis kommer nu, så ja kan börja sköta mig igen, om vad jag äter o förmodligen orka gå långpromenader . Oo börja på vattengympa o så . .

 

 

Dom byxorna jag har på första bilden. Sitter inte så fint nu :( Nu sitter dom tajt över mitt breda arsle ! haha .

 

Två magbilder kommer de väl iaf komma upp innan bebis kommer . .



Kommentarer
Postat av: CarroGunninge

Va fina bilder :) Jag blir så sugen på att skaffa en till när jag ser och läser om din graviditet :)

2010-12-17 @ 12:14:45
URL: http://carrogunninge.devote.se
Postat av: syster

hahaha, fan va liten du va i början. köttbulle :D

2010-12-20 @ 00:02:41
Postat av: Tina 22 år - gravid vecka 33

Vilken vecka är du i nu? :) Jättefin mage har du!

2010-12-21 @ 21:50:53
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0