:)

 

Var o hälsade på min älskade man idag :) . . Sååå mysigt . Synd att det inte va så länge . Men fick iaf träffa dig o känna din närhet . . Oo bebis va vaken heeela tiden, tror den känner igen rösten. Den började böka runt o pappa andreas fick känna hur du va i magen :) hihi. . Långhårig hade han blivit med, som faaan. Dax för klippning sen!!

Älskar dig Andreas.


 

Jag maija o mammsen passade på å äta på Max med :) Guud så gott det är där :) . O gick på maxi. Mamma o jag älskar o gå på affärer i andra städer, så mkt roligare, min lilla syster tycker vi är som gamla kärringar bara för det haha.

 


 

Jag har köpt blöjor idag med. haha. Kändes jätte konstigt att köpa dom första blöjorna . Men kändes vuxet till hundra ! :) . Slänger in en ny bild på magen med :) .

 

 



Kommentarer
Postat av: Frida

Tror att det blir en pojk ;)

2010-12-25 @ 11:12:31
URL: http://kizzmeandholdme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0