förlåt

Förlåt för min dåliga uppdatering, men har haft fullt upp , o sen när jag varit ledig har jag varit så sjuuukt trött .

Skulle kunna sova 24/7 . bläää. Blir inte mkt gjort kan ja säga här i hemmet , men nästa vecka ska vi sätta igång å tvätta alla bebiskläder o göra bebisrummet klart :)

 

Var o handlade på rean :) Varje plagg kostade 30 kr styck !! :) Riktigt bra tycker jag .

 

Och jag själv fick två plagg oxå :) Dom med bara 30 kr styck

 

oo så en foundation och en foundation pensel :) Halva priset, så 200 fick ja ge för de :) Så de känndes gött attt gå ifrån stan med 5 bebisplagg, 2 plagg till mig plus smink för endast 410 kr :D

 

 

 


Kommentarer
Postat av: fia

sjukt söta kläder asså :) köpte sj bebiskläder igår t pluttarna här uppe :) <3

2010-12-31 @ 01:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0