Fredag

Har precis kollat på idol, och Jay vann ! :) De visste ja hela tiden . . :)

Idag har jag plockat här. . Hyresvärden är så dryg, så jag kommer säga till dom att låta bli o tapetsera om barnrummet, känns inte som de blir gjort innan bebis kommer. Så jag ska göra det själv! Tänker köpa grejer o de i veckan, så kör jag igång med de på lördag nästa vecka :) Går ju rätt fort, plus att det är kul :) . Funderar på å ha alla väggar vita, o sen köpa sådana där stora klistermärken o sätta på väggen, enkla o sätta upp och enkla o ta ner sen. Eller om ja ska göra tre väggar vita, o sen en snygg fondvägg ? Vad tycker ni ?

 

Ska strax lägga mig i en renbäddad säng o läsa lite . . Sen upp i hysad tid imon .

 

Idag har jag tänkt mycket, på bebis, ifall det är en flicka eller pojk, och helt ärligt, jag har INGEN ANING !  Andreas tror på flicka, det gör även hans syster, hans pappa, min syster, min faster och louise .

Typ resten tror pojke . .

 

Hmm, vi får väl se :) Oss spelar självklart ingen roll .

 

/ E


Kommentarer
Postat av: Miia mamma till My

Vita väggar med lite olika motiv skulle nog bli snyggt tror jag. :)

2010-12-11 @ 00:19:00
URL: http://busfroetochjag.blogg.se/
Postat av: Louise

hehe ja det ska bli spännande o se vad det blir :)



jag hade tyckt att 2 vita väggar o en fondvägg :) <3

2010-12-11 @ 22:12:02
URL: http://louisemittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0