Hmm

upptäckte ett fel nu när jag satt o läste min blogg. Där man kan välja kategori och se vad inläggen heter o sådant . Är längst ner i högra hörnet . Är de så för er med ??

 

Nu ska ja ta tag i mitt liv, gå å göra mig iordning o så . . Ska åka o storhandla med mammi . Sen träffs Oscar en sväng o äta pizza med han, o så ska vi åka o handla tidningar o massa till Andreas. För ska åka till andreas på söndag !! :D :D :D . Min man, äntligen kommer ja träffa han <3 .

 

Imorgon kommer Jan hit med mina två syskon o fira lite jul, eller aa, blir fika å så.. Det är lyx att man fått kontakt med sin biologiska pappa på senare tider.. För då får man fira jul tre gånger per år :D haha. En gång med mamma, en gång med pappa och en gång med min biologiska pappa Janne. Jag säger bara Janne till honom. Jag har ju en pappa jag säger pappa till, som jag är uppvuxen med. Oo känns lite dumt o börja kalla en annan man för pappa när man är 21 år lixom, o som jag inte känner heller. Men jag hoppas vi lär känna varandra . . O min o andreas bebis kommer få 2 morfar :P haha . Fast vem kommer bebis kalla morfar sen ?? Pappa eller Janne? Ska jag styra det, med o säga Morfar o Janne ?? Eller ska ja bara låta de va ?? Hmm . .

 

/ E


Kommentarer
Postat av: Miia mamma till My

Ne så som du har med senaste inlägg,kategori o arkiv ska det ju inte va. det ska ju va uppe bredvid senaste inlägget du skrivit.

Postat av: CarroGunninge

Haha! jag känner igen mig. Jag har min biologiska pappa (som jag kallar vid namn), så har jag han som jag kallar för pappa, Och mammas nuvarande man, som jag är uppvuxen med under tonåren.Morfar 1,2 och 3 Hahah!

2010-12-17 @ 20:48:12
URL: http://carrogunninge.devote.se
Postat av: CarroGunninge

Nu glömde jag skriva. Kategorierna är längst upp på din blogg. Om det va det du menade?

2010-12-17 @ 20:49:07
URL: http://carrogunninge.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0