Söndag

Igår så gick ja till min bror när han bakade julgodis . Slutade med massa gott resultat :)

Blev som vanligt när jag är där, somnar i min brors soffa , jag i ena änden o han i andra. Vi satt o kolla på tre kronor hela kvällen igår, jag han , hans tjej o deras dotter. Men dom två gick o la sig sen. Så låg vi o kolla . Men sen mitt i allt gick strömmen . :(

Imon är de lucia, jag mamma o min bror ska gå till kyrkan o titta då . Blir lite mysigt faktiskt. 3e advent idag med. Hjälp vad tiden springer iväg !!

Nu sitter ja o äter julgodis som ja tog med mej hem, och ska ringa min älskling . Sen blir de nog o vila en stund, somnande sent, o blev väckt tidigt av en liten brorsdotter .

 

/ E


Kommentarer
Postat av: CarroGunninge

Va fin blogg du har! :)

Och du har fått en sån fin mage :)

Hur mycket har du gått upp? Jag gick upp 20 kilo när jag väntade Nelia :P haha!

2010-12-14 @ 00:32:05
URL: http://carrogunninge.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0