Sorry

Att inte bilder kommit upp, men de kommer . . Jag har bara inte varit hemma o haft tid . . Är så ensamt o tråkigt utan min älskling, så bor typ hos mammsen hela dagarna känns de som.

Jag trodde ja hade tvätt tid idag. så kånkade ner all jävla tvätt i tvättstugan, o upptäcker, att det är imorgon. Sur jag blir ! Alla som varit gravida fattar nog vad jag menar o bära i onödan . . GRYMT JOBBIGT haha

 

Igår var jag på föräldrarinfo på försäkringskassan. men kan ju meddela att det är fortfarande lika krångligt . Men men. Det löser sig väl det med. Jag känner att bloggen är skit tråkig. Vet inte vad jag ska skriva eller något . .

 

Har lust att kolla alla bebiskläder :D . Kanske ska göra de, o sen ta kort på dom o lägga upp ?? Ooo jag älskar o bara sitta o gå igenom alla kläder :) o drömma . Men nu är de inte långt kvar. Älskade unge <3

 

/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0