Tredje gången gilt !

Ni får kalla mig velig eller vad ni vill . . haha

Har gått å velat o en vagn hur länge som helst, men inte köpt den för jag har tyckt de va för dyrt med ny vagn. Men jag o mamma har ändå åka å kollat på den hundra gånger. . O vi åkte  o kollade på den idag med . O nu rear dom ju ut 2010 modellerna ! Och jag sa de till mamma " finns den kvar nu, så är det meningen att ja ska ha den " Och tror ni inte att den fanns kvar ?? :D . och prissänkt bra . Hade kostar 6800kr . och ny 4000 kr ! Självklart kunde jag inte låta bli ! ÄNTLIGEN är jag nöjd, 3e vagnen ! hahaha. Första fick jag utav Marie, men den gick inte riktigt o fixa till då den va lite sne. andra vagnen har jag ju lagt upp bild på här, köpte den utav ett par här i staden . men ändå inte nöjd, för jag har ju gått å bara tänkt på min andra vagn! haha . O typ varit ledsen över att den varit så dyr :( haha.

Så NU är jag jätte lycklig. Andreas syster ska köpa den andra vagnen, då dom ska ha barn med :) Fast inte fören i Juni / Juli .

 

Den här blev det nu då, en Brio Happy 2010. Dock så blev det en röd o inte denna färg :D ÄR SÅ LYCKLIG . . Fast nu måste jag bara ta o berätta detta för min man med som kommer hem på måndag. Han har sagt, vad som helst. Utan en röd vagn , typ :P hahahahah . Men jag tror han förlåter mig, han vet ju att de e denna ja velat ha så länge!! :D . Och vadå, bättre röd, än att jag kom hem med en rosa ? Måste han ju tycka ? :P haha

 

Röd liggkorg, och sittdelen tänkte ja faktiskt va snäll o låta mannen bestämma :D Men jag tror han säger svart :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0