trött

Jag är sjukt trött nu. Ska lägga mig o läsa, kommer orka läsa en sida o somna direkt :P haha

Jag har börjat spy med . har gjort de typ tre veckor, kanske var 2-4 dag. Men bara en, max 2 gånger per dag. Vet inte varför. Har inte spytt en ända gång innan under graviditet. Är de normalt att det bara kommer sådär, såhär sent ??

 

Imorgon ska jag till HM o inhandla mig en mamma tröja jag kan ha under jul o nyår. Har inga fina kläder som passar mig längre. . Har blivit så tjöck :)

 

/ E


Kommentarer
Postat av: Miia mamma till My

Det är nog ingen fara. Vissa har illamående o spyr eller bara illamående dom första veckorna o vissa under hela graviditeten o andra i mitten o också i slutet.

Jag hade illamående dom första 12 veckorna, kunde knappt äta nått men spydde bara 2 gånger.

Så länge du inte går ner i vikt eller inte får behålla nått är det nog ingen fara. :)

Postat av: Tina 22 år - gravid vecka 33

Vad märkligt..! Vet inte alls vad det kan vara. Jag har inte heller kräkts något under graviditeten..

2010-12-22 @ 17:28:23
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0