trött

Vet inte vad det är med mig, senaste dagarna har jag varit som en zombie. as trött . :S

Så har inte gjort ett piss. Borde så mkt, men orkar inte . Idag har jag iaf slagit in julklappar :) Skönt o ha de klart .

 

Men nu, nu SKA jag diska, o sen städa toan. Imon tar ja golven. TYcker att de är äckligt här . Ibland är de jobbigt o va så pedant. Hade någon annan kommit hit hade som skrattat åt mig för det är rent egentligen. Men det är väl något som sitter i sen jag va liten, då mamma va tvungen o städa hela tiden för all allergi .

 

Jag längtar så efter min älskling . Min älskade Andreas .  Ooo längtar efter bebisen ! Ska ta nya bilder nu med , o lägga upp. Kommer imon ! :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0