Bo

Det är så svårt att bestämma sig vart vi ska bo. Vill bo här i Vetlanda till Isac är ett år iallafall. Så jag har min mamma o familj i närheten. Sen har vi pratat om att flytta, antagligen till Andreas hemstad, Borås. Eller där jag har bott under mina tonår, Västervik. Eller så blir det här i Vetlanda. Men ingen av oss känner sig direkt hemma här, vi har inte några vänner här eller något så. Det vi har här, är min familj. Och det gör ont att kanske flytta ifrån dom, för jag har fått så mycket bättre kontakt med dom sen jag blev gravid. Men samtidigt kan dom ju bara komma och hälsa på oss, och vi dom . . Men blir ändå inte riktigt samma sak . . .

Men just nu har vi hittat ett hus att hyra utanför Borås . Som jag är sugen på! Det är ledigt nu om 3 månader . . Vi kanske inte får sådant bra tillfälle igen?? Åååå. Blir galen :( . Vill ju bo i hus . . Och detta är inte så stort heller, det ser mysigt ut. :) . . Men då är ju isac bara 4 månader typ, och inte 1 år som vi först tänkt. Fast har ju Andreas mamma där uppe om det skulle va något, men inte samma sak, Det är ju inte min mamma.

 

Förvirrad.


Kommentarer
Postat av: Therese

Vad roligt. Det ser vi fram emot! =)



Förstår dina tankar kring flytt. Jag vill flytta tillbaka till Nässjö. För att komma nära familjen. Jag tror att familjen är viktigt. Faktiskt. För behöver man barnvakt eller om man blir sjuk så är det skönt att ha någon som hjälper. Vänner brukar inte alltid göra det. Och har man inte så många vänner så är familjen ännu viktigare. Hoppas du listar ut vad just du vill göra!

2011-02-24 @ 14:00:32
URL: http://thereserunbom.blogg.se/
Postat av: CarroGunninge

Jag tycker ni ska bo kvar i Vetlanda tills ni känner er helt säkra på när och vart ni vill flytta. För det kan inte va roligt att flytta, och när man har bott där någon månad, så känner man att man vill flytta tillbaka. Ingen bra ide :P

2011-02-24 @ 23:17:50
URL: http://carrogunninge.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0