Natten

Första natten sen Isac föddes som jag fått sova!! Så jäääääkla underbart. Han har vaknat 2 gånger o velat ha mat, o somnat om direkt efter. . Så idag känner jag mig utvilad. Hoppas det fortsätter så och inte bara var en engångsförtelse !

 

Så ni som är gravida , PASSA PÅ ATT SOVA !!!

 

Nu ligger mina 2 pojkar i sängen o sover, men jag kan inte sova, är för pigg! Men ska in o väcka min stora nu . . :D Han ska inte ligga o lata sig :P . hihi .

 

Idag blir det o försöka städa lite o så. Bvc kommer imorgon på hembesök. . Ska bli kul o se hur stor min pojk blivit. Han måste iaf väga över 4 kg nu . .

 

Kram


Kommentarer
Postat av: Jessica ♥ mamma till alicia ♥

SV: Det är ganska komiskt det där, varför kan inte dom små liven tajma det lite bättre? när man är vaken till exempel :P Men sover han på ditt bröst på natten då eller hur gör ni? Jag gillar egentligen inte att ha Alicia på mitt bröst över natten för när hon vaknar är hon så sjukt varm, men vad ska man göra när inget annat duger liksom.

2011-02-15 @ 21:50:49
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/
Postat av: Madde

haha sova har jag inga problem med just nu, även om jag börjar få svårare att kunna sova på mage!

2011-02-22 @ 13:48:50
URL: http://madeleneklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0