Tisdag, 1 mars.

Då börjar mitt nya liv. Nu JÄVLAR ska jag gå ner. . Gick upp över 20 kg, slutade väga mig då. De va i v 36. Gick säkert upp mer. . .

Nu har jag 10 kg kvar till vikten jag hade innan. Men ska gåå ner 15. Det är mitt mål! Jag kommer klara detta.

Nu blir det bara massa promenader. Och sluta fika varje dag o sluta äta godis varje dag. Och börja med mer sundare mat. .  I höst blir det att börja på vattengympa och löpbandet igen!! Är sugen på något mer, någon som har något förslag på vad??

 

 


Kommentarer
Postat av: Therese

Jag tycker inte du ska ha så bråttom med att gå ner i vikt. Låt det gå i kroppens takt. Ta det lugnt. Jag gick upp 36 kg. Nu, snart ett år senare har jag 4 kg kvar och jag börjar konstigt nog känna mig ganska nöjd ändå. Tänk på att kroppen behöver nio månader på sig efter en förlossning för att återställa sig. Självklart ska du träna och röra på dig om du vill. Men var rädd om dig! Har du 10 kg kvar så behöver du väl inte gå ner 15? =)



Jag går på bodypump, testat det? =)

2011-02-26 @ 12:46:18
URL: http://thereserunbom.blogg.se/
Postat av: Anonym

du verkar vara väldigt motiverad och det är just det som krävs :) snart svischar kilona bort ska du se :)

2011-02-26 @ 20:04:09
URL: http://ettheltnyttliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0