30 bilder.

Vet inte om det är tänkt att man ska göra en bild varje dag eller inte. Men jag gör när jag kommer ihåg. Ibland kanske de blir flera på en gång o ibland bara en . Det märker ni :) Men börjar nu tänkte jag !


 

1a bilden: Någon du umgås väldigt mycket med.

Någon jag umgås väldigt mycket med just nu förutom Andreas, är min mamma. :)



 

2a bilden: En bild på dig själv.

Precis i början av graviditeten :)



 

3e bilden: En bild på någon i din familj.

Min kära lillebror :)



 


 

Fortsättning följer. . . .

 


Kommentarer
Postat av: Frida-ungmamma t melker

Men tror inte de har med att göra hur släkten har fött, de beror helt på din bebis (tror jag) :)



Fick inget svar på varför jag har så ont men fick starka medicinen o de hjälper inte ens :( ..



KRAM :)

2011-01-28 @ 09:45:57
URL: http://mammatmelker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0