Äntligen

Idag kommer min älskling hem :) . Vi ska äta tacos :) O sen ikväll ska vi äta gurka o morötter med dipp :) MUMS !

Har saknat min älskade så otroligt mycket !

Och klippa sig behöver han med ser jag :P haha :D

 

 

 

I natt har det varit förjävligt. Inte kunnat sova, tog 2 gaviscon när jag gick o la mig, men det hjälpte inte. Sp fort ja la mig ner, så kom den förbannade halsbrännan, o de känndes som ja skulle spy hela tiden . . Tog en till gavison, o de hjälpte inte. Men efter typ 100000 gaviscon lyckades ja somna . .

 

Är så jävla svårt att ligga o försöka somna, först av den jävla halsbrännan. Sen när man har en bebis som ligger o trycker på dom mest sköna ställerna. Och att man har typ som mensvärk heeela tiden. :S

 

Någon som har tips mot halsbrännan???


Kommentarer
Postat av: Emily

Snygg blogg ju! :D Det finns en dricka på apoteket som sätter sig som ett lim ihalsen, haha låter äckligt med är asbra. Kommer inte ihåg vad det heter men fråga din BM!

2011-01-03 @ 15:13:59
URL: http://agressia.blogg.se/
Postat av: CarroGunninge

Jag har hört att man ska undvika stekt mat, men det visste du nog redan ?

2011-01-05 @ 23:02:34
URL: http://carrogunninge.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0