facebook ?

Ni som läser min blogg o jag inte har på facebook, skriv er mail eller något, så söker jag upp er. Lite roligt o följa varandra där med ju.

 

Precis ätit min frukost, bättre sent än aldrig. Gröt med frukt o solrosfrön :D De e så gott. Förut hade jag linfrö o några andra frön på, men de e ja inte sugen på längre . .

 

Var hos Bm igår, skulle skriva förlossningsplan, men det tyckte jag inte va en riktig plan. Fick bara säga att jag typ ville undvika nålstick o försöka ha en förlossning med naturlig smärtlindrig och lustgas . Så vet inte om de va någon plan direkt . Men men. Mätte magen med, låg på mittlinjen som vanligt . Och allt annat va bra med :)

 

Nu ska ja snart skicka ner mannen till stan o handla för middagen :) Jag orkar inte gå . haha.

 

/ Ewelina


Kommentarer
Postat av: Miia mamma till My

Dom brukar inte göra nån precis så där plan. Är nog lite mer för dom som fött innan och kanske haft en mardrömmsförlossning.

i min stod det bara att jag ville ha upp henne på bröstet för jag skulle amma. Och att ja ville ha eda o lustgas.

Postat av: felicia

haha, det är nog lätt hänt.. ska försöka baka igen snart =P

2011-01-15 @ 12:54:07
URL: http://ettheltnyttliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0