Har tråkigt, så gör en lista ;)

Namn? Ewelina
Född? 1989 på Eksjö BB
Längd? 170 cm typ.
Skostorlek? 38
Piercingar? Nu har jag bara i öronen kvar om de räknas, har haft navel, tunga, bröstvårta o läpp.
Tatueringar? Ja, jag älskar tatueringar, har på fötterna, ryggen, armarna, handen, o så har jag en halvklar på magen som ja ska göra klar sen. 
Bor? Vetlanda.
Utbildning? Hotell o Resturang
Jobb? Nej, snart mammaledig, sen vill ja plugga till Usk,
Drömyrke? Något med hästar , men blir nog bara hobby .
Plats du vill resa till? Rädd för o flyga, men slapp man flyga så, jorden runt.

Favoritdrink? har ingen
Favoritmat? Potatis, fisk o spenat. Och tacos.
Favoritfilm? Deckare
Läser just nu? Bloggar.
Läser helst? självbiografiska böcker
Tittar helst på? Deckare.
Lyssnar på? Allt.

Mest överskattade affär? vet ej.
Det dyraste jag köpt? vet ej, var nog bilen då jag fick körkortet. 
Senaste fyndet? Bebiskläder o linnen till mig själv på mellandagsrean.
Lyxartikel? vet ej
Värsta plagget? på mig; högklackat, blir så lång då, fast de e snyggt på andra
Favoritaccessoar? Mitt graviditessmycke :D

Motionerar du? Inte just nu, orkar inte, men annars gör jag det. Och längtar till ja orkar igen o kan gå ner, o köpa mig massa kläder :D
Vilket schampo använder du?  Olika, men just nu Loreal.
Vilken parfym använder du? Arvil Lavinge ( stavning ? )
Vad är du rädd för? Mörker
Vad finner du charmigt? Hmm ?

Beskriv dig själv med 3 ord? Lycklig, FET och gravid :D haha

 

 

PS; jag lääängtar så mkt tills efter förlossningen o kroppen återhämtat sig, så jag kan börja träna igen, och gå ner i vikt och komma i min gamla storlek. Så ja kan köpa massa nytt . O känna mig fin igen !! :D


Kommentarer
Postat av: CarroGunninge

Hur känns det nu när förlossningen närmar sig? :)

2011-01-13 @ 17:05:25
URL: http://carrogunninge.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0