Kalas

Idag har vi firat min bror som fyller 23 . Fick gott fika :)

 

Även denna natt har varit förjävlig!! Grannarna blev inte tysta fören kl 4 . . Dom levde ett jäävla liv, slagit sönder dörren till trappuppgången, o massa . . Det är ju inte direkt bara på helger dom håller på,  utan även på vardagar! Jag är inte den som ringer o klagar , men nu fan är det nog. Ska ringa hyresvärden imorgon. Visst, det är ok om det händer nån gång, att nån festar så. men inte JÄMT ,  o inte kl 4 på nätterna , speciellt inte på vardagar. Tänk sen när bebis kommer ?? VIll inte att bebis ska vakna utav att det vibrerar som tusan i väggarna av deras bas och deras skrik för dom inte kan prata i en normal samtalston. Känner mej som värsta surkärringen :P haha

 

Imorgon står det bakning på schemat :) Ska ha ett ljusparty senare på kvällen :) Det är min hobby, för er som inte visste det. Jag ÄLSKAR ljus. Och nu för tiden kan jag inte köpa andra ljus än dom från partylight . Blir dyrt, men något får man väl unna sig? Jag röker o snusar inte. . Någon last måste man väl ha ? :)

 

Ny magbild kommer imon med . Men tycker inte min mage växt något nu, alla säger att den sjunkt jätte mycket som jag stöter på. Man får väl hoppas det händer något snart, bebis är ju ändå redo att komma ut så :)

 

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0