Lista

Om 2010

 

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Gått på ultraljud . :)

 

2. Höll du några av dina nyårslöften?

Jag hade inga nyårslöften.

 

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Japp :)


4. Dog någon som stod dig riktigt nära?
Inte någon som stod mig riktigt nära, men ändå någon som betydde något. 

5. Vilka länder besökte du?
Inga

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Hmm, ja att ha bebis i famnen o inte bara i magen :P hehe

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

Jag är dålig på att komma ihåg datum, men kommer att komma ihåg en dag som var i början av Juni, då vi plussade :)

 

8. Vad var din största framgång 2010?
....

9. Största misstaget?
Att lita för mycket på folk.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

 

Nej, inte något allvarligt iaf.

11. Bästa köpet?
Barnsaker :)

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Hemmet och massa bebisgrejer :) 

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
JAA ! När jag fick veta att jag skulle bli mamma :) 

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Vet inte. är dålig på dedär med musik o så. 

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och. jätte glad att jag har barn i magen . Men samtidigt det tuffaste året med massa motgångar . Men som löst sig nu :) 

16. Vad önskar du att du gjort mer?
umgåtts mer med vänner 

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Åt godis o skräpmat !

18. Hur tillbringade du julen?

Var hos min moster med släkten i firade på julafton. På juldagen kom pappa hit o firade. 

19. Blev du kär under 2010?
Blev inte kär 2010, blev det tidigare . 

20. Favorittidning?
Gravid tidningar!!.

21. Favoritorgram?

Family guy, weeds . 

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Hata är ett starkt ord. Jag försöker att inte tänka på dom personer som jag inte gillar o så.

23. Bästa boken du läste i år?
oj, har läst många bra böcker i år. Kommer inte ihåg någon specifik så nu,  

24. Största musikaliska upptäckten?
Ingen aning !!

25. Något du önskade dig och fick?
Ja, massa :)  Men framför allt, fick tillbaka min andreas igen :)

26. Något du önskade dig men inte fick?
SNYGG KROPP?! hahaha. blev fet istället ;) Får satsa på snygg kropp ett annat år !

27. Årets bästa film?
jag kan inte sitta o kolla igenom en hel film, så tyvärr vet jag inte. 

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Åkte till jönköping. Jag o mamma gick på ikea o a6 o shoppade, medan andreas var med min mammas man o min bror på bilelmia. Sen efter gick vi ut o åt .

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
japp 

30. Vad fick dig att må bra?
När jag kunde släppa allt o bara lägga mig ner o tänka på bebis o känna rörelserna i magen !

32. De bästa nya människorna du träffade?
träffade nog ingen ny människa så ? Måste väl vara barnmorskan då ? haha

33. Årets besvikelse?
Att en del grejer inte blev som planerat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0