LJUS

Dom som känner mej, vet hur beroende av ljus jag är, och att jag älskar ljus :) Vet inte hur mycket ljus jag har . Och vet man aldrig vad man ska ge mig i present, så köp ett ljus ! hehe. Det går alltid hem.

Mannen undrar dock bara hur allt ska få rum, och vad jag ska göra med allt när barnet börja springa runt . Eftersom alla jäkla ljushållare o de är så dyrt jag har . . Men jag har kommit på lösningen, flyttar till större, så får jag ha ett eget rum, som jag har alla mina ljus i :P haha

 

Hade partylite igår, första gången, och fasiken vad man tjänar på det!!!

 

 

Dessa köpte jag igår :)  Såååå fina ! Och bara för jag va värdinna och kom bra upp i försäljningen fick jag dom till halva priset, så dom kostade 550 ungefär :) . .


Har lite problem med o förstora bilden . Men det är en stormlykta där iaf. Den köpte jag med :) . .

 

O så köpte jag massa olika ljus, och sen tre stycken pelarljus i lila i olika höjder :) .

Och sen , för ja bokade min visning i november o hade den nu i januari, fick man välja lite till produkter. Gratis :) Så blev en lykta att ha utanför dörren :) .

 

Måste verkligen säga det, betalade inte mer än 600 kr . Och får grejer , värt över 3000 kr !!! :)

 

Nu vill ja bara att grejerna ska komma, undra fall de är bebis eller ljusen som kommer först ? hihi

 

 

Jag rekomenderar er varmt att ha ett partylite .

 

Kram på er alla !

 


Kommentarer
Postat av: alfamamma

Det är så mysigt att gå på sådana partys hemma hos folk också.

2011-01-25 @ 22:14:59
URL: http://alfamamma.blogg.se/
Postat av: Miia mamma till My

Det ska jag ha i mars :)

Postat av: Hanna

Jag är konsult för Partylite och det är härligt att ha det som en extra inkomst nu innan bebisen kommer :) Lite extra klirr skadar aldrig. Dock börjar det bli jobbigt att bära väskorna nu för det är tyngre än man tror..!

2011-01-29 @ 19:41:33
URL: http://medeatwine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0