Mat

Väntar på att min kära ska göra mat :) Kyckling, klyftpotatis och vitlöks sås :D mums :) Jag gillar att min man gör mat, då slipper jag . För det är så tråkigt !!! Jag gillar mer o baka :) Synd att vi inte ha någon kakao kvar hemma, då hade jag gjort negerbollar nu :) . Kanske ska tvinga mannen o gå å handla de :P hihihi

 

Sovit dåligt i natt, vaknade hundra gånger av sammandragningar, jobbigt . .

 

Dagen har varit lugn, trött då jag sovit så dåligt i natt.

 

Kommer snart upp bilder på bebisrummet, o resten av lägenheten, sagt det några gånger jag vet. men får aldrig tummen ur om man säger så . .

 

Ha de bäst !


Kommentarer
Postat av: CarroGunninge

Jag känner igen det där med sammandragningar på natten. Jag hade det i ca 3 dagar innan Nelia föddes. Eller förverkar va det kanske. Men i alla fall så gjorde det ont, och jag sov ingenting de 3 dygnen. Så passa på att sov så mycket du kan nu innan den lilla kommer :)

2011-01-19 @ 22:55:07
URL: http://carrogunninge.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0