Nyår

Glömde kameran igår . . Men var iaf hos min moster o åt trerättersmiddag. Lite jobbigt för det är så jääävla varmt och jobbigt att sitta på en stol för länge . haha . Har verkligen börjat känna mig gravid. svullnar o massa . . Men de som är skönt är att bebis inte trycker så mkt på mitt revben längre :)

 

Förstår inte heller hur vuxna människor kan bete sig så svinigt ! Hur ens ena förälder kan va svartsjuk för man umgås med den andra föräldern :S . Min mamma hjälper mig jätte mkt nu, eftersom Andreas inte är hemma och jag orkar inte göra allt själv. Så hon hjälper mig lite med tvätt o städ o åka å handla o sådant ! Och min pappa blir så svartsjuk, skriver massa jävla sms, o frågar om jag blivit lika blåst som min mor, o massa skit :( . Varför kan man inte va glad för andras skull ? Och om han nu är så svartsjuk, så kan han ju erbjuda sin hjälp med ?? Aja, jag tänker inte höra av mig till honom något mer. Nu får han höra av sig o be om ursäkt . .

 

Sov länge idag, sov över hos mor min, då dom drack vin o de igår så kunde dom inte köra hem mig, o ja vågade inte gå hem själv. . Vi va hemma vid tre typ. Så vaknade vid 12 . . O nu blir det frukost !

 

Kram


Kommentarer
Postat av: CarroGunninge

Bry dig inte om din pappa, du har annat att tänka på nu :) Förbereda sig in för förlossningen, och bara njuta av den sista tiden som gravid :)

2011-01-05 @ 22:51:30
URL: http://carrogunninge.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0