Torsdag

Gick upp o gjorde mej iordning trots att jag bara ville lägga kvar i sängen o mysa med min älskling  . . Vi va riktigt sega idag, men vi skulle ju till barnmorskan o göra en förlossningsplan och lyssna på mage o hjärta. . Så aa, vi gick upp o gjorde oss klara. O gick till bussen, orkade inte gå ner till stan, är ju sååå halt, livrädd för o halka. O när vi satt där o vänta på bussen kom jag ju på, att det är imorgon vi ska dit!!

Säger bara det, fan vilken tur att vi inte hunnit komma ner till stan, då hade jag blivit riktigt sur! Så vi gick hem igen, tur de bara tar en minut till bussen från oss! O nu sitter jag här, funderar på vad man ska göra, har lust att gå å lägga mig, men känns onödigt, så får väl städa. . Men är så jäävla rörigt här nu, så är inte kul. Vi håller på å målar bebisrummet ju, så alla bebisgejer står lite överallt. En vagn i köket, en annan vagn i vardagsrummet, bokhylla mitt på golvet i hallen, bebis byrån i sovrummet, spjälsängen i va rummet . o aaa , de är trångt som fan tycker jag, o inte kul o städa, för de ändå inte ser städat ut . Hmm . Aja, innan veckans slut, så är bebisrummet klart iaf :) SKÖÖÖNT !!

 

Vad ska ni göra idag ??

 

Kram


Kommentarer
Postat av: felicia

det är roligt att fundera över hur man vill ha det :) jag vet inte riktigt om jag ska ha namngivning eller dop. Jag är inte så kristen av mig, så har jag dop är det mest för traditionens skull :) ser framför mig ett sommardop i trädgården med massa fina bakverk =)

2011-01-13 @ 10:53:47
URL: http://ettheltnyttliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0