.....................

Tänkte lägga upp lite bilder ifrån året 2010 !! Dock har jag inte dokumenterat det så jätte bra. Men det ska bli ändring på det !! :P

 

Här är Andreas o jag i Januari . I Januari beslöt jag mig även att aldrig mer ta en droppe alkohol :) . Varför? För jag gillar inte o va full o så. Dricker hellre något utan alkohol !


Jessica o jag.


 

Filippa och jag .


 

Jag , Filippa och Jessica. Dessa kort som jag lagt upp hittils är ifrån samma kväll.


 

Lillebror va o festade en kväll hos oss i början av 2010 !  Nu är det slut på festbilder.


Märkte när jag satt o kollade igenom bilder från 2010, och jämför med 2009 , att jag har typ inga bilder från 2010. Jag har mest tagit då det varit party o sådant . . Ändring på de, nu ska ja börja fotografera mera.

Dom andra bilderna som kommer nu är efter januari o fram till nyår.

 

Tog en cykeltur någon gång , måste varit strax efter snön försvunnit.


 

Sjukhus-besök. Vi hade tagit grav test hemma, men vi trodde verkligen inte på de, trots att vi testade 2 lr 3 gånger. Så ringde läkaren haha. Så fick komma upp. Men de va lika mycket plus där som hemma :D Så här satt vi nervösa o vänta på besked.


 

Älsklingen utanför sjukan ! Lycklig, blivande pappa! <3


 

Fisketurer har vi hunnit med oxå, med min bror o hans dotter :)


 

Min syster tog studenten med :) . O morfar står där i bakgrunden med solbrillor haha


Och Andreas lagade även mat detta året till mig :D haha


Det var typ dom bilderna . . Men jag lovar. Kommer ta MASSA bilder under 2011  . Och lägga upp lite oftare :)

 

 

 

 

 

 

Oo nu måste jag äta lite .

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0